Laatste nachtje - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van kirsten Boo - WaarBenJij.nu Laatste nachtje - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van kirsten Boo - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje

Blijf op de hoogte en volg kirsten

09 Februari 2013 | Nederland, Nieuwegein

Voor elke vakantie of reis is het in huize de Boo altijd het zelfde tafereeltje! Stress, geschreeuw en gelach waarbij het uiteindelijk altijd goed komt en de koffertjes klaar staan voor vertrek. Na veel proppen en de kledingzakken zo vacuum mogelijk te trekken is het uiteindelijk allemaal gelukt! (toch verdrietig momentje gehad omdat ik letterlijk AL mijn cremetjes, mousse, haarlak etc achter moest laten) maar hee gelukkig is australië een land dat ook alles verkoopt dus dat moet wel goed komen!

Morgen is het dan zo ver, 9 uur 's avonds vertrekt het vliegtuigje naar singapore waarna 4,5 later het volgende vliegtuigje naar sydney gaat! Ik zal dan, na een reis van 25 uur (is niet lang.....) om half 7 's ochtends aankomen in mijn woonplaats voor de komende 6 maanden!

De eerste dagen zal ik verblijven in een hostel om in die dagen op zoek te gaan naar passende huisvesting! Een vast adres komt dus nog later... ;)

Ik heb er heel erg veel zin in! En ondanks dat het erg spannend is weet ik zeker dat het allemaal helemaal goed gaat komen en een te gekke tijd zal beleven!

Ik ga jullie allemaal enorm missen, maar thank god!, wonen we tegenwoordig in een wereld die over genoeg communicatiemiddelen beschikt ;)

Hierbij alvast mijn australische nummer (mijn nederlandse nummer behoud ik natuurlijk voor whatsapp enzo)
00447937623725

De volgende blog zal komen vanaf de andere kant van de wereld!!! (AAAAAAH)

Liefs kirsten x

  • 09 Februari 2013 - 23:09

    Je Moeder:

    Nou reken morgen nog op een dagje stress hoor. Banden om koffers/slotjes, laatste spulletjes pakken
    en alle reisdocumenten nog 100 x checken. We gaan je echt wel missen hoor en zal het 6 maanden heeeel
    stil zijn in huize de Boo.

  • 10 Februari 2013 - 00:23

    Ildiko:

    Wil je bij deze een hele goeie reis wensen om vervolgens de tijd van je leven te beleven!!!! Sydney is geweldig en weet zeker dat jij dat tot in het ultieme gaat ervaren! Heel erg veel plezier en leuk als je je blog een beetje bijhoudt ;-) x

  • 10 Februari 2013 - 07:13

    Sonja:

    Lieve K, alvast een hele goede reis! Heel veel plezier, succes en geluk, je gaat een paar geweldige maanden tegemoet! Probeer af en toe een blog te posten of een update te sturen via facebook! Liefs

  • 10 Februari 2013 - 14:12

    Yvonne:

    Hoi Kirsten,

    Pffffff ik wordt al moe als ik deze blog lees.
    Maar goed dat je verplicht bent zo lang in het vliegtuig te zitten!:)
    Kun je lekker ontstressen!
    Ik wens je heel veel succes en plezier toe in Sydney.

    Enneh, we keep in touch!


    Knuf
    Aunt Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kirsten

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 7168

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Summerjob!

10 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Stage abroad!

Landen bezocht: