Hoop stress, gelach, gefeest en eerste tranen - Reisverslag uit Sydney, Australië van kirsten Boo - WaarBenJij.nu Hoop stress, gelach, gefeest en eerste tranen - Reisverslag uit Sydney, Australië van kirsten Boo - WaarBenJij.nu

Hoop stress, gelach, gefeest en eerste tranen

Blijf op de hoogte en volg kirsten

09 Augustus 2013 | Australië, Sydney

De laatste keer dat ik een blog heb geschreven had ik nog 2 maanden te gaan. Ik kan niet geloven dat ik dit nu schrijf; maar er zijn nog maar 3 dagen van over....

De laatste 4 weken op stage waren CHAOS. Na een onwijs rustige periode moest ik ineens vol aan de bak aan mijn school onderzoek, en buiten dat hadden we een nieuwe opdracht gekregen die groter dan groot was. Tevens kwam er weer een volkswagen evenement aan en zou ik die compleet alleen gaan runnen.

Met een aantal nachten doorwerken, een hoop stress en in het weekend toch nog even naar kantoor gaan; had ik eindelijk allemaal gefixed! Een 8 voor mijn stage en een tevreden opdrachtgever vanuit Volkswagen. In deze drukke periode is Rachel ook nog op vakantie gegaan voor een week om (JAWEL, te skien!! Jaloers...) en had ik dus weer 2 evenementen te runnen. Gelukkig is alles goed gegaan en was iedereen tevreden :)
Zoveel geleerd, zo onwijs veel gelachen en zo'n super ervaring. Kan me geen betere stage voorstellen. De laatste dagen kwamen bij stage dichterbij en hoe meer we er over praatte, hoe natter onze ogen werden. De laatste dag dat ik in het kantoor was ging rachel ook nog naar een ander kantoor binnen het gebouw verhuizen dus toen was het echt officieel, en kwamen de tranen toch wel door. Ook al zou ik haar nog gaan zien in 2 weken.

Tevens had ik het in mijn andere blog over stage. Die heb ik gevonden! Ik zal per 2 september te werk zijn bij een vestiging van Tempo-Team in Utrecht. De opdracht is nu voor 60% goed gekeurd dus neem ik aan dat dit definitief is en is het nog 2 weken wachten tot school open is :)

De laatste weken is natuurlijk niet zonder feesten voorbij gegaan! Sterker nog, harder gefeest dan ooit! Zeker mijn laatste 5 dagen voordat ik naar Cairns vertrok. Mijn lieftallig vriendinnetje Selina kwam 5 dagen crashen en we hebben de gekste dingen gedaan! Maar natuurlijk ook even classy op de 47ste verdieping in de o-bar in sydney bubbels gedronken voor haar en Lars's verjaardag!

Toen was het zo ver, woensdag ochtend kamer opgeleverd, laatste spullen gepakt en in het vliegtuig naar Cairns gesprongen!
Cairns is like spain! it's insaneee! Alleen maar feesten, 28 graden, iedereen happy en aan het einde van de dag klagen dat je zo moe bent want je ben wel helemaal naar de supermarkt en de lagoon gelopen. haha heerlijk leventje!
Ik had super aardige jongens in mijn kamer en daar heb ik 2 weken lang mee opgetrokken met hier en daar een nieuwe kamergenoot en super meiden.
Laten we zeggen dat ik nu op 21 dagen feesten zit waarvan ik 1 avond thuis ben gebleven.... maaar buiten dat heb ik ook onwijs mooie dingen gezien in Cairns!
Ik ben met 3 jongens in een auto naar cape tribulation & port douglas gegaan (noorden van cairns)
Met 4 meiden naar de great barrier reef geweest -> zooooo mooi maar natuurlijk zeeziek...
Met 1 nederlandse meisje naar Mission beach gegaan en onderweg nog naar een onderwater gelopen stad geweest ofzo -> cultureel wel...
En tot slot met 9 mensen in 2 auto's naar allerlei watervallen geweest.
Zulke mooie dingen gezien en gedaan en ben echt blij dat ik dit met zoveel te gekke mensen heb mogen mee maken!
In het vliegtuig toen ik uitzicht had op het hele great barrier reef, kwamen de eerste grote krokodillen tranen (shit ik heb geen krokodil gezien..) toch al eruit rollen...

Voor nu, gister dus terug gekomen met een tempartuur wisseling van 28 graden (cairns) naar 15 graden (sydney) dus ik vries me dood.

Vandaag weer mogen huilen nadat ik 4 uur met Rachel in een uber chique restaurant een 3 gangen lunch met champagne en noem het maar op, waarbij uitzicht op de oprah bar. En nu vanavond een enorme feestavond!
Komende dagen worden chaos en druk omdat ik iedereen gedag moet zeggen.

Voor Nederland: Nog iets meer dan 100 uur en dan ben ik thuis!
En ookal lijkt het niet zo, ik vind het toch stiekem ook wel leuk om iedereen thuis weer te zien!

Dikke kus vanuit Australie

  • 10 Augustus 2013 - 16:00

    Yvonne Vingerling:

    Hoi Kirsten,

    Krachtige eindspurt dus:)! Bedankt voor je kattebelletje uit Sydney!
    Goede reis terug en vergeet de tissues niet!

    See you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kirsten

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Summerjob!

10 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Stage abroad!

Landen bezocht: