Nog een kleine 2 weken! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van kirsten Boo - WaarBenJij.nu Nog een kleine 2 weken! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van kirsten Boo - WaarBenJij.nu

Nog een kleine 2 weken!

Blijf op de hoogte en volg kirsten

25 Januari 2013 | Nederland, Nieuwegein

Zoals de titel al zegt; nog een kleine 2 weken en dan gaat mijn grote avontuur beginnen! Voor de mensen die het nog niet precies weten;
10 februari vertrek ik voor 6 maanden naar Sydney, Australië. Daar zal ik stage gaan lopen per 18 februari tot 26 juli bij Wise Events, een evenementenbureau dat alles rondom de evenementen plant. Hier zal de functie event co-ordinator uitvoeren wat natuurlijk heel mooi klinkt!

Om heel eerlijk te zijn begin ik de spanning nu toch echt wel meer en meer te voelen. Er moet echt nog veel gedaan worden ter voorbereiding, zoals het online bekijken van woonadressen, koffers inpakken, kleren kopen etc. etc. maar dat is natuurlijk allemaal erg leuk..
Helaas moeten er ook nog een paar laatste dingen voor school worden afgerond, waarvan 2 projecten, 2 gesprekken en 1 herkansing. Valt dus allemaal mee en als ik dat heb gehaald kan ik met een gerust hart vertrekken naar de andere kant van de wereld!

Ik hoop dat jullie mijn reisverslagen allemaal goed gaan volgen, en ik zal ook bij dezen beloven dat ik het ga proberen om het goed up to date te houden!

Jullie horen nog van me :)

Liefs Kirsten

  • 25 Januari 2013 - 12:20

    Marjolijn:

    En zaterdag gaan we natuurlijk nog eens goed afscheid nemen!

  • 25 Januari 2013 - 12:38

    Lianne:

    kleine kisrten wordt groot!
    wat een suprrrr vooruitzicht heb je!
    heel veel succes en plezier in sydney!!!

    ik hou je in de gaten!

    xx lianne

  • 26 Januari 2013 - 13:45

    Rianne:

    Spannend Kirst! Blijf vooral blogs schrijven en ons op de hoogte houden van je avontuur:) Tot vanavond!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kirsten

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 7170

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Summerjob!

10 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Stage abroad!

Landen bezocht: